Tryb załatwiania spraw

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.

Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma.

Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.

Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00

Skargi i wnioski składać można:

  • drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres:
    Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Brzechwy,
    ul. Krapkowicka 141,
    47-320 Gogolin

  • telefonicznie lub faksem - numer: +48 77 466-90-59 lub faksem - numer: +48 77 466-62-17

  • pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (procedura korzystania

Sprawy uczniów i rodziców załatwiane są w dniach pracy Szkoły

Dyrektor Placówki przyjmuje interesantów w w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 13:00.

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z KPA