ROOT

W 2001 roku - na podstawie artykułu 61 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej - Sejm Rzeczypospolitej Polskiej uchwalił Ustawę o dostępie do informacji publicznej.

Kinga Kaptur
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Brzechwy w Gogolinie
Odpowiedzialność: Redakcja merytoryczna BIP
Telefon: +48 77 466-90-59
Faks: +48 77 466-62-17

Piotr Gorysz
LinkNet
Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
Telefon: +48 77 544-59-44
Faks: +48 77 546-20-91

Marcin Dzierżanowski
LinkNet
Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
Telefon: +48 77 544-59-44
Faks: +48 77 546-20-91

Prosimy o zapoznanie się z Oświadczeniem o dostępności witryn wydawanych przez naszą Instytucję.

Kadra pedagogiczna PSP nr 3 w Gogolinie

    Kaptur Kinga – dyrektor szkoły, nauczyciel biblioteki

    Miemczyk Kornelia – zastępca dyrektora szkoły, plastyka

    Fesser Dominika – zastępca dyrektora szkoły, pedagog szkolny

    Bauer Katarzyna - matematyka

    Bomba Urszula – edukacja wczesnoszkolna, nauczyciel świetlicy

    Boszczar Adam - wychowanie fizyczne, nauczyciel świetlicy

    Broj Sabina - oddział przedszkolny, logopeda, WWR, filia Zakrzów

    Bzdyk Daria – oddział przedszkolny, filia Zakrzów

    Cybulska Joanna – pedagog szkolny, terapia pedagogiczna, rewalidacja

    Czekała Brygida - muzyka, język mniejszości narodowej niemiecki, język niemiecki

    Czok Jolanta - język polski, historia, doradztwo zawodowe,

    Dreszer Anna - oddział przedszkolny

    Góralska Małgorzata – przyroda, biologia, geografia

    Jakubowicz Bożena – język polski, nauczyciel biblioteki, nauczyciel świetlicy

    Jasik Sylwia - pedagog specjalny, nauczyciel świetlicy, EDB, rewalidacja

    Kijas-Schneider Angelika – logopeda, rewalidacja, nauczyciel świetlicy

    Kleman Klaudia - religia, etyka

    Kloska Katarzyna - oddział przedszkolny

    Kołodziej Stanisław - religia

    Anna Kosub – edukacja wczesnoszkolna

    Kozłowska Ludmiła – edukacja wczesnoszkolna

    Kubus Anna - język polski, nauczyciel świetlicy

    Lakota Dorota – edukacja wczesnoszkolna, WDŻ

    Łapuńka Justyna - język angielski

    Marzotko Katarzyna – oddział przedszkolny

    Mrosek Anna - matematyka, nauczyciel świetlicy

    Nicpoń Barbara - informatyka, technika, wf, nauczyciel świetlicy

    Otorowska-Zomb Martyna – język angielski

    Patrzylas Karolina – psycholog szkolny

    Porada Aneta - edukacja wczesnoszkolna, język mniejszości narodowej niemiecki

    Rutkowska Weronika – edukacja wczesnoszkolna, muzyka

    Ryszytyło Marta – oddział przedszkolny

    Smykała Magdalena - język niemiecki, język mniejszości narodowej niemiecki

    Szuster Anna - chemia

    Taboł Justyna - wychowanie fizyczne

    Tomeczek Magdalena - fizyka

    Wacławczyk Elwira - oddział przedszkolny, język mniejszości narodowej niemiecki

    Wioletta Wilert – oddział przedszkolny

    Włosek Hanna – historia, WOS, biblioteka, nauczyciel świetlicy

    Wojtkiewicz Łukasz – język polski

    Woźniak-Rygorowicz Milena – oddział przedszkolny

Rejestracja Interesanta w Systemie - rejestracja pośrednia – z wykorzystaniem konta ePUAP.

  • zalogowanie na stronie,
  • wyszukanie wniosku - formularza usługi, przy pomocy klasyfikacji usług, drzewa usług lub wyszukiwarki,
  • wypełnienie formularza,
  • do formularzy można dołączyć dowolny załącznik w zależności od rodzaju sprawy. Wnioski, formularze oraz karty informacyjne dotyczące sposobu załatwienia sprawy dostępne są na stronie BIP
  • po wypełnieniu formularza i zweryfikowaniu prawidłowości umieszczonych w nim danych, należy zapisać dokument,
  • podpisanie wniosku certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePUAP,
  • wysłanie formularza do placówki,
  • W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP oraz podpisanie dokumentu elektronicznego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem lub profilem zaufanym ePUAP
  • Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

Strukturę organizacyjną szkoły tworzą:

  • klasy I – VIII
  • oddziały przedszkolne w tym ,,zerowy”
  • filia z oddziałami szkolnymi i oddziałem przedszkolnym z siedzibą w Zakrzowie

Podkategorie

W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z naszą Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawowe informacje

Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania naszej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawy prawne

Instytucje publiczne działają na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność naszej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPrawo państwowe

W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustanawianych przez władze lokalne przepisach prawnych, jakim podlega działalność naszej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.

COM_CONTENT_READ_MOREPrawo lokalne

W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej naszej Placówki, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych naszej Placówki.

COM_CONTENT_READ_MOREOrganizacja

W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych naszej Placówki.

COM_CONTENT_READ_MOREStruktura organizacyjna

W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy  - dyrektora i Rady naszej Placówki.

COM_CONTENT_READ_MOREWładze i ich kompetencje

W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy naszej Placówki - dyrektora i Rady naszej Placówki.

COM_CONTENT_READ_MOREUchwały i zarządzenia

W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności naszej Placówki - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.

COM_CONTENT_READ_MOREDziałalność

W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia naszej Placówki.

COM_CONTENT_READ_MORERaporty i sprawozdania

W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych naszej Placówki oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza nasza Placówka.

COM_CONTENT_READ_MOREFinanse i mienie

W tym dziale publikujemy roczne plany finansowe naszej Placówki oraz plany finansowe przedsięwzięć realizowanych w ramach funduszy pomocowych i europejskich.

COM_CONTENT_READ_MOREPlany finansowe

W tym dziale znajdują się sprawozdania finansowe naszej Placówki, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych z różnych źródeł publicznych.

Począwszy od sprawozdań za rok 2021 sprawozdania są publikowane na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gogolinie.

COM_CONTENT_READ_MORESprawozdania finansowe

Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.

COM_CONTENT_READ_MOREKontrole i audyty

W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w naszej Placówce rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.

COM_CONTENT_READ_MORERejestry akt i archiwa

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Placówce.

COM_CONTENT_READ_MOREZałatwianie spraw

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORETryb załatwiania spraw

W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

COM_CONTENT_READ_MOREO BIP

W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące  udostępnianie informacji publicznych.

COM_CONTENT_READ_MOREO informacji publicznej

Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.

COM_CONTENT_READ_MOREPomoc BIP

W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP –  np. polityka prywatności

COM_CONTENT_READ_MOREInformacje prawne

W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.

COM_CONTENT_READ_MORERedakcja BIP

W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń naszej Placówki w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .

COM_CONTENT_READ_MOREOgłoszenia

Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.

Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia publiczne

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postępowań.

COM_CONTENT_READ_MOREWszczęcie postępowania

Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia do 30 tysięcy euro

Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do naszej Placówki i wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MOREPraca w naszej Instytucji

Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w naszej Placówce oraz o wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MORENabór pracowników

Inspektor Ochrony Danych

Pan Marek Adamaszek, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

COM_CONTENT_READ_MORERODO