Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Brzechwy
ROOT
W 2001 roku - na podstawie artykułu 61 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej - Sejm Rzeczypospolitej Polskiej uchwalił Ustawę o dostępie do informacji publicznej.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: O informacji publicznej
- Odsłony: 1355
- Kinga Kaptur
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Brzechwy w Gogolinie
- Odpowiedzialność: Redakcja merytoryczna BIP
- Telefon: +48 77 466-90-59
- Faks: +48 77 466-62-17
Piotr Gorysz- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- LinkNet
- Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
- Telefon: +48 77 544-59-44
- Faks: +48 77 546-20-91
Marcin Dzierżanowski- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- LinkNet
- Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
- Telefon: +48 77 544-59-44
- Faks: +48 77 546-20-91
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Redakcja BIP
- Odsłony: 33238
Prosimy o zapoznanie się z Oświadczeniem o dostępności witryn wydawanych przez naszą Instytucję.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Informacje prawne
- Odsłony: 4543
Kadra pedagogiczna PSP nr 3 w Gogolinie
Kaptur Kinga – dyrektor szkoły, nauczyciel biblioteki
Miemczyk Kornelia – zastępca dyrektora szkoły, plastyka
Fesser Dominika – zastępca dyrektora szkoły, pedagog szkolny
Bauer Katarzyna - matematyka
Bomba Urszula – edukacja wczesnoszkolna, nauczyciel świetlicy
Boszczar Adam - wychowanie fizyczne, nauczyciel świetlicy
Broj Sabina - oddział przedszkolny, logopeda, WWR, filia Zakrzów
Bzdyk Daria – oddział przedszkolny, filia Zakrzów
Cybulska Joanna – pedagog szkolny, terapia pedagogiczna, rewalidacja
Czekała Brygida - muzyka, język mniejszości narodowej niemiecki, język niemiecki
Czok Jolanta - język polski, historia, doradztwo zawodowe,
Dreszer Anna - oddział przedszkolny
Góralska Małgorzata – przyroda, biologia, geografia
Jakubowicz Bożena – język polski, nauczyciel biblioteki, nauczyciel świetlicy
Jasik Sylwia - pedagog specjalny, nauczyciel świetlicy, EDB, rewalidacja
Kijas-Schneider Angelika – logopeda, rewalidacja, nauczyciel świetlicy
Kleman Klaudia - religia, etyka
Kloska Katarzyna - oddział przedszkolny
Kołodziej Stanisław - religia
Anna Kosub – edukacja wczesnoszkolna
Kozłowska Ludmiła – edukacja wczesnoszkolna
Kubus Anna - język polski, nauczyciel świetlicy
Lakota Dorota – edukacja wczesnoszkolna, WDŻ
Łapuńka Justyna - język angielski
Marzotko Katarzyna – oddział przedszkolny
Mrosek Anna - matematyka, nauczyciel świetlicy
Nicpoń Barbara - informatyka, technika, wf, nauczyciel świetlicy
Otorowska-Zomb Martyna – język angielski
Patrzylas Karolina – psycholog szkolny
Porada Aneta - edukacja wczesnoszkolna, język mniejszości narodowej niemiecki
Rutkowska Weronika – edukacja wczesnoszkolna, muzyka
Ryszytyło Marta – oddział przedszkolny
Smykała Magdalena - język niemiecki, język mniejszości narodowej niemiecki
Szuster Anna - chemia
Taboł Justyna - wychowanie fizyczne
Tomeczek Magdalena - fizyka
Wacławczyk Elwira - oddział przedszkolny, język mniejszości narodowej niemiecki
Wioletta Wilert – oddział przedszkolny
Włosek Hanna – historia, WOS, biblioteka, nauczyciel świetlicy
Wojtkiewicz Łukasz – język polski
Woźniak-Rygorowicz Milena – oddział przedszkolny
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Organizacja
- Odsłony: 24074
Rejestracja Interesanta w Systemie - rejestracja pośrednia – z wykorzystaniem konta ePUAP.
- zalogowanie na stronie,
- wyszukanie wniosku - formularza usługi, przy pomocy klasyfikacji usług, drzewa usług lub wyszukiwarki,
- wypełnienie formularza,
- do formularzy można dołączyć dowolny załącznik w zależności od rodzaju sprawy. Wnioski, formularze oraz karty informacyjne dotyczące sposobu załatwienia sprawy dostępne są na stronie BIP
- po wypełnieniu formularza i zweryfikowaniu prawidłowości umieszczonych w nim danych, należy zapisać dokument,
- podpisanie wniosku certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePUAP,
- wysłanie formularza do placówki,
- W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP oraz podpisanie dokumentu elektronicznego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem lub profilem zaufanym ePUAP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Załatwianie spraw
- Odsłony: 17631
Strukturę organizacyjną szkoły tworzą:
- klasy I – VIII
- oddziały przedszkolne w tym ,,zerowy”
- filia z oddziałami szkolnymi i oddziałem przedszkolnym z siedzibą w Zakrzowie
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Organizacja
- Kategoria: Struktura organizacyjna
- Odsłony: 3657
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 18
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 35
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 2
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z naszą Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.
Podstawy prawne Liczba artykułów: 9
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania naszej Instytucji.
Prawo państwowe Liczba artykułów: 6
Instytucje publiczne działają na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność naszej Instytucji.
Prawo lokalne Liczba artykułów: 1
W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustanawianych przez władze lokalne przepisach prawnych, jakim podlega działalność naszej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.
Organizacja Liczba artykułów: 5
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej naszej Placówki, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych naszej Placówki.
Struktura organizacyjna Liczba artykułów: 2
W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych naszej Placówki.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 0
W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy - dyrektora i Rady naszej Placówki.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 1
W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy naszej Placówki - dyrektora i Rady naszej Placówki.
Działalność Liczba artykułów: 1
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności naszej Placówki - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 1
W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia naszej Placówki.
Finanse i mienie Liczba artykułów: 4
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych naszej Placówki oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza nasza Placówka.
Plany finansowe Liczba artykułów: 1
W tym dziale publikujemy roczne plany finansowe naszej Placówki oraz plany finansowe przedsięwzięć realizowanych w ramach funduszy pomocowych i europejskich.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się sprawozdania finansowe naszej Placówki, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych z różnych źródeł publicznych.
Począwszy od sprawozdań za rok 2021 sprawozdania są publikowane na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gogolinie.
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 1
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Rejestry akt i archiwa Liczba artykułów: 1
W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w naszej Placówce rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 2
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Placówce.
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 1
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.
O BIP Liczba artykułów: 10
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – np. polityka prywatności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.
Ogłoszenia Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń naszej Placówki w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 1
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Wszczęcie postępowania Liczba artykułów: 1
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postępowań.
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 1
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w naszej Instytucji Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do naszej Placówki i wynikach naboru.
Nabór pracowników Liczba artykułów: 2
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w naszej Placówce oraz o wynikach naboru.
RODO Liczba artykułów: 2
Inspektor Ochrony Danych
Pan Marek Adamaszek, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.